Friday, June 29, 2007
Yine Bir Haziran...
Yine Wimbledon... Yine Maria :)
Yıllardır babamın derbi maçlarını izlediği gibi bende Wimbledon'ı izlerim. Aslında tenisi sevmemin sebebi kişisel bir spor olması ve kavga çıkmaması.Ya da futbol maçlarında olduğu gibi seyircinin bir tarafı alkışlamayıp, her güzel hareketi ve her sayıyı alkışlaması.
Ama konu Maria Sharapova olduğunda takım tutarım, oyuncu tutarım...Yaparım işte bir şeyler. Maria'yı kim yenerse bir hafta düşman olurum:)
Ahh Maria ahh... :P
 
posted by .gözdE ~ at 3:04 PM | Permalink |


6 Comments:


At July 1, 2007 at 12:17 PM, Blogger kelimebitkisi

Sharapova da sevilmez mi yani? bir kız olarak bile sevilir ki erkekler ne yapsın??!! :DD
yazık onlara yazık..
ehueheue

 

At July 1, 2007 at 1:54 PM, Blogger .gözdE ~

Ahhh diğil mii:D Severim hatunu...Aşkımızın temeli ben gazetede onun Serena Williams a yenildiğinin haberini okuduğum güne dayanmakta...Ne nefret duymuştum Serena'ya...:))

 

At July 1, 2007 at 2:29 PM, Blogger Fırat DEVECİ

Yok abi ben sevmiyorum. Zorunlu değilim. Oldum olası hoşlanmamışımdır mavi göz sarı saçtan...
huahuahauah

 

At July 1, 2007 at 2:53 PM, Blogger .gözdE ~

O benimdir o benim Fırat :P :hıh:

 

At July 3, 2007 at 6:00 AM, Blogger Fırat DEVECİ

Kadın rakete asılırken çok güzel bağırıyor vesselam...
hahahuaha