Sunday, July 22, 2007
Gelecekten endişe duyuyorum. Umutsuzum. Kalmadı artık umudum hiç.
Utanıyorum!Atatürk'ün her gün sanki daha da umutsuzca bakan gözlerine baktıkça kendimden utanıyorum... Halkımdan utanıyorum, içine dahil olduğum halkımdan.
Nerde merak ediyorum meydaları dolduran, Atatürkçüyüz diye kendilerini tanıtan, bugün başımıza bir bela gibi yapışan bu insanlara "Git" diye haykıran insanlar nerde gerçekten çok merak ediyorum.
Karanlığa doğru sürüklenmekten korkuyorum.
Sonu belli değil gidilen yolun, sonu son değil.
Bir kilo pirince, bir torba kömüre sattılar uğruna kanlar döktüğümüz ülkemizi...
Bir şeyler yapamamaktan utanıyorum. Söyleyecek sözüm kalmadığı için utanıyorum.
 
posted by .gözdE ~ at 10:10 AM | Permalink |


1 Comments:


At July 22, 2007 at 4:20 PM, Blogger Fırat DEVECİ

ONLAR Çanakkale'de Kurtuluş Savaşın'da bir karış toprak için oluk oluk kan akıttılar...
Ve yine onlar bu bir karış toprağı gözü kapalı sattılar...
Yazık...