Monday, July 16, 2007
Sevgili dostum;

Bırak birbirimize dostum demeyi, birbirimizin yüzüne bakmıyorduk kısa süre öncesine kadar...Üzülmedim mi ben hiç sanıyorsun? Hem de nasıl...
Öyle mutlu olduğum günler oldu ki hep sen yanımda ol istedim... Yoktun ama sen... Bekledim gelmeni gelmedin. Gelseydin daha mutlu olucaktım. Boynuna sarılıcaktım hiç bir şey olmamış gibi...
İnsanlar girdi aramıza... Kıskandım seni onlardan... Gel tekrar dostum ol dedim, hiç bir şey söylemedin... Sana yalvardım senin için... Yine olmadı...
Kötü olaylar geçti başından... Bizi üzen olaylar... Sanırım yanına gelmemi bekledin... Öyle hissettim... Geldim. Eskisi gibi olamayız dedin...
Ölüm girdi son olarak aramıza... Ben burda bekliyordum seni... Geldin. Ben üzdüysem seni özür dilerim dedim... Ben unuttum dedin...
Seni çok özledim. Elimde olsa yanında olsam. Seni mutlu etmek isterdim. Üzülmeni hiç istemedim. Eğer onu unutursan o gidecektir unutma! O senin yanındayken onu hatırlamıyorsan asıl o zaman ölmüştür... Sen hep mutlu ol, hiç üzülme sevgili dostum... Çünkü ben seni çok seviyorum...

 
posted by .gözdE ~ at 9:33 AM | Permalink |


6 Comments:


At July 16, 2007 at 2:30 PM, Blogger Tuğba Selin Ülker

This comment has been removed by the author.

 

At July 16, 2007 at 2:31 PM, Blogger Tuğba Selin Ülker

Dostluklar hiç bitmez konuşulmasa da.
en olmadık yerde aklına gelir, gülümsersin.

sever doslar dostlarını, hiç üzmezler, affederler
=)

 

At July 17, 2007 at 12:18 AM, Blogger Fırat DEVECİ

Yukardakine +1 karma veriyorum...
=)

 

At July 22, 2007 at 3:44 PM, Blogger kelimebitkisi

senin karakterini şapayım gözde. ama yazı karakterini. :DD

 

At July 23, 2007 at 1:10 PM, Blogger .gözdE ~

mektup modu bu be:D şaapma:D