Tuesday, August 7, 2007

Her şeyi unutmuş gibi yapmak, hiç yaşanmamış gibi davranmak; zamanı geri döndürmekten daha zor, bir ölüme tanıklık etmekten daha acı, imkansız kelimesinin anlam veremeyeceği kadar imkansız... Yüzüne her bakışımda onu sevdiğini düşünmek acıtıyor gözlerimi... Ben olmalıydım senin yanında... Gerekirse ölürdüm yine de üzmezdim seni... Ölüyorum şimdi. Umrunda mı bilmiyorum ama senin için. Mutluluğunun derecesini tahmin edemiyorum ama mutsuzluğun en dibindeyim onu biliyorum. Ben senin için ölüyorum.
 
posted by .gözdE ~ at 2:58 PM | Permalink |


3 Comments:


At August 7, 2007 at 4:04 PM, Blogger Fırat DEVECİ

"Gel gör beni aşk neyledi..."

 

At August 8, 2007 at 3:41 AM, Blogger Tuğba Selin Ülker

bu gibi durumlarda şebo örnek alınmalıdır =)
yıkılmayan kadın profili ;)

 

At August 29, 2007 at 4:53 PM, Blogger Kısa winston soft

daha dur ne ölmesi ya..