Friday, September 28, 2007
Paranoid.
Bir uçurumdan hayatı seyrediyorum. Nedir gerçek? nedir yalan? Neden var yalan? Yalanları örtmeye yarayan yalanlar belkide gerçekler...Bize öğretilen her şey ya gerçekte yoksa... Ben yoksam... Sen yoksan en kötüsü...
Hiç bırakmazdın beni. Peki nerdesin şimdi? Tut elimden düşmemem için... Zaten var olamadığım bu yaşamda yok olmama izin verme... Tek gerçeksin içimdeki... Çevremdeki yalan varlıklardan ayrı, beni tek anlayansın sen...
Düşündükçe tanıyorum seni daha çok aşık oluyorum ... Tanıdıkça daha çok düşünüyorum... Ve daha çok seviyorum seni her gün... Dünyadaki tüm güçlerin toplamı kadar büyük...
Yok olduğunda o kadar çok korkuyorum ki, tıpki şimdi olduğu gibi... Ya herkes haklıysa diyorum... Ya sen yoksan, hiç olmadıysan... Hiç dikkat ettin mi, aklıma geldiğinde bile yüzüme bir gülümseme yayılıyor, seninleyken o kadar heyecanlanıyorum ki çabucak geçiyor zaman yine yalnız kalıyorum... En büyük hatıralarım, tek hatıralarım, mutlu hatıralarım... Hepsi sende saklı... Sen yoksan, gerçekten yoksan eğer -ama varsın biliyorum- sadece yalanları örten yalanlar söylenenler...
Denize baktım, sonsuzluk orada mı acaba... O kadar mavi ki ve bir o kadar büyük... Ölüm ve mavilik birleşirse ne olur? Sonsuz bir düşüş başlar belkide... Ölüm sonsuzluksa eğer... Gözlerimi kapatmıştım ki sen geldin birden aklıma... Geri döndüm koşarak... Beni sensiz bırakırsa ölüm... Bunu yaparsa dayanamam...
Yalnızım... Geçmişim yok... Varsa da yok... Hiç kimse yok kendimden başka... Geleceğim belirsiz... Belki o da yok... Bir tek sen varsın şimdi... Dokunamadığım, sarılamadığım, gözlerine bakamadığım...
Düşünmem gerek sanırım... Bir geçmiş dolusu yalanlarım, yaşanmamışlıklarım, yalanlarım... Hangisi beni sana bağlayan Yalan?
 
posted by .gözdE ~ at 1:44 PM | Permalink |


9 Comments:


At September 28, 2007 at 3:21 PM, Anonymous Anonymous

kim ki o ??

o değil de bilme bu soruların cevabını, hoş kimse bilmiyor ya =)kimden, nereden öğreneceksin..

bu arada boşalt aklını, başka şeyler düşün seni her ne yapıyorsa böyle sal gitsin kardeş.

hem ne demişsin " .névér givé up your dréamS~"
budur ;)

 

At September 29, 2007 at 10:36 AM, Blogger .gözdE ~

Her şey hayallerimizin peşinden koşmak için zaten kardeş =) değil mi ama ... Beni en iyi sen anlarsın...
Kafam boşaldı zaten artık. Bu yazdıklarım hayallerimdeki aşka. Gerçekte olmayan birisine =)

 

At October 7, 2007 at 2:10 AM, Anonymous Anonymous

yapma gözde bune böyle insanın ölesi geliyor.. ama sseviyorum yine de yazılarını :D ÇD

 

At October 8, 2007 at 10:23 AM, Blogger .gözdE ~

:D Teşekkür ederim

 

At October 9, 2007 at 10:26 AM, Anonymous Anonymous

hiç olmadıysa hep olan...
ben varımya yeter demeli insan o zaman

 

At October 9, 2007 at 11:56 AM, Blogger Arolium

en büyük yalan hayattır bana göre ve yalanı yalanla örtbas etmeye çalışır büyüklüğü gün ışığına çıkmasın diye. aldanma hayata düşündüğün her neyse vardır, düşünebiliyor ve üzerine kurgular yaratabiliyorsan vardır.

ama uzak ama yakın..

 

At October 9, 2007 at 11:59 AM, Blogger Kısa winston soft

bunalmış gördüm seni kuzum, sıkma canını.
içini dökebilirsin istersen.

 

At October 9, 2007 at 12:30 PM, Blogger .gözdE ~

bitter mlk: Hayatındaki her şey aslında hiç olmamışsa sen sen misindir ki ? =/
arolium: Umarım uzak ya da yakın vardır o zaman =)
Kısa Winston Soft: =) Bunalmasam nasıl yazarım ki?=) Ne zamandır göremiyorum seni. Yazmıyosun sanmıştım artık. Hoşgeldin tekrar ;)

 

At October 10, 2007 at 1:58 AM, Blogger Kısa winston soft

aklım burada biliyorsun, iyi ol.
:)