Sunday, September 16, 2007
Son kez güldük bilmem kaç gün önce... Son kez donma pahasına rüzgarda gökyüzüne baktık, bir yıldız kaydı dilek tuttum... Olmadı dileğim ama olsun. Dalga sesleri geldi kulağımıza hayallerimizi fısıldarken... Çocuklar gibi mutluyduk hayallerimizden bahsederken... İkimiz vardık hayallerde çünkü... Paylaşılacak anılar vardı yılların kucağında... Dolu dolu doldurduk her anı, hiç boş yer kalmasın, boşa geçmesin zaman... Bir fotoğraf gibiydi 2-3 ay öncesi, halbuki dün gibi daha diyorduk, inanamayarak o kadar zaman geçtiğine birbirimize dün olduğunu kanıtlamaya çalışıyorduk... Son kez dertlerimizi paylaştık azalttık acısını... Bir kaç saatte özledim paylaşmayı... Yanımda olmalıydın... Ağlarken bile sen geçtin aklımdan... Gitmeseydin keşke dedim... Son kez yürüdük güneşte ama diğerlerine benzemiyordu son defanın burukluğu vardı... Sen olsaydın yanımda kışa üzülmezdim biliyor musun? Sesimde ağlamak vardı... Kendime kızdım... Son kez dedik ama söz verdik her umutsuz kaldığımızda yanımızda olmaya... Son kez sarıldık... Geri döndüm... Artık uzaktın... İlk kez hissettim yokluğunu uzun zamandır... Gitmeseydin olmaz mıydı?


To:Suzi
=*
 
posted by .gözdE ~ at 1:07 PM | Permalink |


12 Comments:


At September 17, 2007 at 3:57 AM, Anonymous Anonymous

ben de dün bi arkadaşımı uğurladım.
bundan sonra görüşmelerimiz sadece ayda 2-3 saat olacak.eskiyi özleyeceğim.yollarımızın ayrıldığına üzüleceğim ve onun beni unutmamasını dileyeceğim...

 

At September 17, 2007 at 6:03 AM, Blogger .gözdE ~

Uğurlamak çok kötü oluyo be canım ='( Özledim valla şimdiden... Ama unutmaz sen hiç korkma;)

 

At September 17, 2007 at 2:15 PM, Blogger Arolium

gitmek gerekir bazen, gerekmediğini düşündürerek..

 

At September 18, 2007 at 8:04 AM, Blogger .gözdE ~

Buralar gitsin Sen gitme! deriz değil mi =)

 

At September 18, 2007 at 12:34 PM, Blogger Arolium

deriz elbet ama bilmeyiz giden o mu yoksa buralar ve biz mi..
bi'ırama söz konusu sonuçta kimin nereden yada neden ıradığının önemi yok. ıramak üzer hep beni..

 

At September 18, 2007 at 12:50 PM, Blogger .gözdE ~

beni de üzer malesef her zaman...

 

At September 19, 2007 at 12:32 AM, Blogger blacklebron

Olmazdı!
gitmeseydi eğer aylar sonra geri döndüğünde yaşadığın duygular ne olacaktı?

 

At September 19, 2007 at 11:17 AM, Blogger .gözdE ~

Evet haklısın... Ama insan ilk andaki üzüntüsüyle gitmeseydi keşke diyor =)

 

At September 22, 2007 at 5:04 AM, Blogger .

ayrılıkla tango bu yaşam..

 

At September 23, 2007 at 12:52 PM, Blogger .gözdE ~

Hüzünlü hemde =)

 

At September 26, 2007 at 3:06 PM, Blogger kelimebitkisi

benim arkadaşım da gidiyo be. bak şimdi kötü oldum ben de valla. ama napalım, bi yerde herkes birbirinden ayrılacak ne de olsa. bunlar erken yaşanılanlar sadece.

 

At September 27, 2007 at 9:40 AM, Blogger .gözdE ~

Ahh ahh sorma kız. Evet haklısın ama... Ayrılıcaz ki özlücez dimi =)